Söndag!

Nu äre söndag! BLÄÄÄÄÄ! I morgon börjar jag 08.10 så måste gå upp klockan 6 typ! Fast det ska bli kul ändå, skolan är rolig nu förtiden. Och det blev inte så mkt köpt med Anne-Sofie idag, för A.H.H var stängt så vi åkte till grangården och köpte det növändigaste. Så det blir någon annan dag! Och vi ska äta blä till middag, typ lamm-köttgryta och lamm smakar bajs och köttgryta är inte gott så jag är arg! :( 
Och jag måste tvätta kläder men jag har inte gjorde det än och mitt rum ser värre ut en vandligt och jag har varit så jävla lat idag så det bara finns inte! Usch på mig! D:< Men jag ska väll anfalla min kläder och dränka dem! Ses senare! Här fån ni nåra fula bilder på mig!  PUSS 

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Kommentaren
Trackback