Jag har...

Jag har aldrig sagt att mitt liv är änkelt, jag har aldrig sagt att mitt liv är bra, jag har aldrig sagt att jag mår bra.
Jag har sagt att det är härligt att leva men inte varje dag, jag har sagt att livet är en lek, men inte är det lätt att spela. Jag har aldrig sagt att jag vill dö, men vissa timmar vill jag inte leva. Jag har sagt att alla ska må bra, men inte jag. Jag har sagt att min själ är glad men inte när det gråter. Jag har sagt att mitt hjärat är helt. Jag har sagt mycket jag inte menat, Jag har sagt mycket jag menat som folk aldrig förstod, jag har sagt saker när ingen har lyssnat. Jag har sagt till mig själv att jag är den jag är och det är bra. Men jag har aldirg sagt att jag mår bra. 

Kommentarer
» ALMAS

<3<3<3 puss rebecca

2012-09-22 // 22:39:25
URL: http://almawiola.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Kommentaren
Trackback