Idag!

Idag var det kul i skolan! Vi hade ju foto som förta lektion, så skulle vi fota rörelsebilder, typ bilar osv. Det va kul och jag var med bästa Sara och gjode det! :D Och vi tog skit många bilder typ...! Sen hade vi matte dte va minder kul förutom att jag och Vendela satt o skratta typ halva lektionen! Sen slutade vi. Då åkte jag med Vendela till Djursholm Ekeby för hon skulle till danderyds gymnasium, men då kom jag på att jag skuylle träffa min kompis så jag fick åka tillbaka, knaaaz!!! 
Men här är nåra bilder från foto lektionen! :D 

Det var alla! Tycker att dem blev fina! :D 
Här är en när bild jag tog också! :P 

Kommentarer
» jasmin

den med lastbilen va ju skitcool!

Svar: jaaa vet dte är Sara som tog den! :D
Rebecka Skogh

2012-09-04 // 20:31:28

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Kommentaren
Trackback