Allt annat än hemma!

Jag hatar att va hemma! Det är inte alltid att jag bråkar med mina föräldrar, dem är härliga ibland. Men oftare är dem ett helvette... Och jag vill aldrig va hemma. Jag kan va hemma när ingen annan är det, när jag är själv. Men usch å blä! Så fort någon kommer hem så vill jag bara försvinna! Men det är inte alltid jag kan göra det... åh! Och min bror, herre, står inte ut med honom... Dessutom behandlar dem mig som om jag vore yngre än hnm ibland. Speciellt min pappa, han tror fortfarande att jag är 12... Åh va jag inte vill va här! I skolan och utanförskolan går tiden fort som ljuset, men hemma känns 1 timma som ett år ibland. 
 

Kommentarer
» ALMAS

<3<3<3

Svar: <3
Rebecka Skogh

2012-09-14 // 07:52:25
URL: http://almawiola.blogspot.com

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Kommentaren
Trackback