Som vanligt...

Som vanligt får jag inte vara den jag är, för alltid är det något som sätter mig fast vi det "jaget" som jag inte vill vara, något som tvingar mig tillbaka och som klistrar fast mig! Att det ska va då svårt att acceptera... Alltid ska jag dra tillbaka oavsett hur mycket jag kämpar för att hålla mig själv vid liv, med en lite gnista, det är alltid något som dra mig tillbaka. Fan, just nu vill jag försvinna. För denna tjej vill inte va falks mot andra men det är inte lätt när du tar mig till baka, låt mig bara vara, du tar plats i mitt huvud. Jag vill inte lyssna, men dina ord sitter som STEN. "Va inte så jävla snäll, lek inte svår, va inte dig själv bland dem som inte känner dig..."


Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Kommentaren
Trackback