Godmorgon!

Vaknde typ nyss. Nu är sysslingana här, Fanny och Johan och deras mamma , min mammas kusin Elisabeth :) 
Jag och Fanny sitter i sängen med våra datore. Skit mysigt! 
 
Itisdags när jag red Karro gikc dte ju inte så jätte bra... hon va helknäpp, betede sig som en bråkig unghäst, skit pigg och helt gaaalen! Vet inte var hon har fått allt i från! :P Knas påni!
Och igår så var jag ju på ridlektion på swartlings. Jag red Lady som vanligt, det gick bäst av alla gånger, lyckades få henne att gå riktigt snygg vi vissa tillfällen, jag är ju inte alls van att rida sto häst, hon sen är ho så sjuuuukt tungdriven oxå! Men det går framåt! Det är jag glad över! Hoppas bara det går bättre nästa gång! :3 
Nu ska vill jag äta frukost e fett hungrig! TTYL!  
Gammal gif :P

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Kommentaren
Trackback