"Måla överallt på hela världen"

Man behöver inte bete sig illa och försöka döja det...
 
Sitter i klassrummet, alla sitter och redigerar sina bilder från dagens fotolektion och Markus splear musik, skit mysigt. Dock sitter jag och tänker på hur mycket jag har att göra när jag kommer hem efter skolan. Massa arbeten som inte är klara. Men jag får skylla mig själv som inte har gjort klart det i tid. I dag får vi reda på hur det gick på Matteprovet också, hoppas jag klarar det! *håller tummarna* 
 
Det jag längtar mest till är att vi åker bort till GranCanaria snart, den 24e december. Det ska bli så skönt, med lov och allt! Men nu måste jag fortsätta tänka och göra annat. 
ttyl
En glad bild. Arkiv bild.

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Kommentaren
Trackback