JulShow

Klockan 1 bär det av till ryttarstadion och till bästa Swartlings ridskola! Vi ska har våran årliga julshow, det ska vil sjukt kul eftersom det kommer komma så många fler den här gången! Igår var jag och köpte hela kittet med vita ridbyxor kavaj och polotröja. Den ända kavajen som om ärpassa va John Whitaker, lite kul, för jag trode aldrig jag skulle köpa något med hans märke. Faktum är att jag inte bryr mig om märket på häsr/ryttar saker, det jag bryr mig om ärom kvaliten är bra och att det inte är för dyrt. Men iaf ska ska ju vi i styrelsen rida Kadrillj men innan oss så ska nån tjej som jar varit med i golben typ rida nått cool nummer. Är as taggad! :3
arkiv bild från i sommras när jag red Karro.

Kommentarer
» Victoria

skriv fotograf också :)

2012-12-15 // 16:44:07
URL: http://victoriarydberg.se
» Selma

Gud vad fin bild! kolla gärna min beautyblogg , selmasbeauty.blogg.se

Svar: Tack så mycket! :)
Rebecka Skogh

2012-12-16 // 09:00:23
URL: http://Selmasbeauty.blogg.se

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Kommentaren
Trackback