Ibland förstår jag inte...?

Varför käns det som om jag är den enda mogna i familjen? Jag menar, min bror beter sig om om han vore 8år fortfarande, men dte är väll inte något ovandligt.. men mina föräldrar, när dem bråkar eller "diskuterar" som dem vill kalla det, så låter det som två ungdommar som bara kommer med nya saker att säga hela tiden. Det börjar med något litet som slutar med att dme kallar varandra "dumma i huvet" osv. Skriker som fan och slutar aldrig.
När jag som är sjukt trött på det här bryter och säger att dem beter sig som småbarn och säger åt dem att va tysta, och att dme ska gå in i varsitt rum osv, så gör dem det. Precis om när två småbarn bråkar, man säger åt dem att va tysta och gå in i varsitt rum så slutar dem. Men jag förstår inte varför man ska behöva säga det till två vuxna personer? Dem ska väll ändå förstå själva att om båda slutar och inte bryr sig mer, skiter i om man har rätt eller fel så löser sig det oftast...  
Och jag är så trött på sånt!
Jag vet att det är inte bara jag som tycker så här! Och det är inte kul att känna så, vuxna som inte beter sig som vuxna...

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Kommentaren
Trackback