lalala

Något jag smälter för är pojkar som kan sjunga och spela gittar! Det är sjukt underbart! 
Sen måste ju dem se bra ut också! Hahah!
Sen så vare det där med magrutor också, mums! 
Hahaaa! 
Jag ville bara säga det lixom :3 
Hejdå! 
 
Skolan i dag dåra... 
 
Har varit sjukt trött heeela dagen. 
Vi hade ju som vanligt idrott på morgonen, vi skulle springa 2.5 km! BLÄ som fan var det! USCH :( 
Sen hade vi Grafisk Komunikation och då fick jag en PSM anfall och bev skit förbannad. Och jag va så nära på att kasta datorn o golvet och gå ut ur klass rummet! MORR, men jag gjode det inte! Sen va det potatis mos och korv till lunch, det va skit gott! Sen hade vi engelska och då skulle vi ju läsa upp vårat engelska tal, det gick braa! Fast jag typ tappade bort mig en gång... och sen så va dagen slut! Då åkte vi till Täby och jag köpte ett nytt puder och sen va vi på donken! Pommes in my <3 haha. 
Nu är jag hemma och dör av tråkhet! Vi typ gå och gräva ner mig eller nått! 

Kommentarer
» Daddy's home

Gå in på min blogg och lyssna på mina problem. Du är ju fan konstig :)

Svar: vem är detta? :P
Rebecka Skogh

2012-10-01 // 16:34:26
» Pauline

Hahahahahhahaha fan va skum ^ kul hahahaha är det samma som badbollen?

Svar: ingen aning, men skum va hen iaf. och jag kan inte heller gå in på nån jävla blogg xD
Rebecka Skogh

2012-10-01 // 17:52:22
URL: http://totallyhuman.blogg.se
» Pauline

Men kolla ip adress om samma som badbollen ju hahahh

Svar: det är samma xD wtf? vme är det :O säkert håkan i mi klass , han är skumm haha :P
Rebecka Skogh

2012-10-01 // 18:28:18
URL: http://totallyhuman.blogg.se

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Kommentaren
Trackback