Gomorron!

Idag har man sovmorgon då! Så nice! :3 
Har svenska idag bara, skulle heldre va hemma! 
 
Åh igår hade vi ju dem bästa lektionernan. Digitalt skapande, där vi gör en stop-motion film. Jag och Viktor är nästa klara nu, men våran lergubbe motion :D Den är fett grym!  
Sen på Film och Tv -produktion så ska vi göra en reklamfilm det ska bli kul. Så igår så fick vi titta på massa reklamfilmer, det va kul. Plötsligt så stängs bion av och det blir ju skitmörkt i bion, och brandalarmet sätts igång. Alla ble typ skiträdda först. Hahah! Sen får vi stå ute i kylan i typ 20 minuter :( Det va mindre kul... 
Det var ju såklart en branövning bara. 
sen hade vi bara en kvart kvar av lektionen. 
 
Jag åkte till stallet med Tess. 
Det gick jättebra igår och jag red Lady, min gospålle :3 
Två lite mysiga bilder från fotolektionen i tisdags!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Kommentaren
Trackback