Allt som har hänt..

Ledsen för att jag inte skrev igår. Men ibland får jag den där kännslan att jag värkligen inte vill blogga, fast jag vill ju blogga ändå! Typ som nu.
Och så vakna jag typ nu av mig själv, är inte alls trött! Jag e knäpp! 
 
Men i fredags då...
 
Det var ju spökboll på skolan, det va skitkul, fast vi van bara en match :( men alla var glada ändå, hoppas jag ^^
Här är några bilder från i fredags... (Iphone bilder) 
Haha, bästa ^ 
Våran klass va lite läskiga :O hihih 
 
Igår hos Karro då..
Jag red ut med sidepull tränset på, så ingen bett.
Hon va helt sjukt pigg, ännu piggare än sist. Helt gaaaalet, med det va skit kul. Hon tog ordentliga kliv i traven, kan inte minnas när hon trampade på så bra :3 Och galopperna flöt på, det blev rätt mycket galopp, hon kännes skit fin. Eftersom hon har tappat en del muskelr så blir det lite svårt för henne att arbeta i form med bara sidepull tränset, men hon orkade göra det i skritten och lite i traven, så jag är supernöjd! :D Bästa undrebara Karro! 
 
Idag då... Jag vet inte om jag ska rida på ridbanan eller rida ut. Men jag tänker ta sidepull tränset vilket fall som helst. Om jag rider på ridbanan blir det markabetes övningar, bommar osv. Om jag rider ut blir det samma runda som igår. Hmmmm, jag kan ju rida ut en kortis och sen rida ett pass på ridbanan. Rida ut i typ 30 min, bara skritt, som en ordentilg uppvärming. Det blir nog bra! 
Skriver ikväll hur det gick! 
puss. 
Bild från i somras!
Foto: Victoria Rydberg

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Kommentaren
Trackback