19.08

Hej på er! 
Va hos Karro från typ 9 till 3. Jag red ut i lite mer än en timma. Hon va sjukt pigg! Jag arbetade henne lite i skritt, men eftersom hon inte har gått på cirka två veckor nu så var det mest bara att hon fick röra på sig ordentilgt nu. 
Skrittade och travade mest. Tog två galopper. På hem vägen tog jag en, åh herre gud! Det gick sjukt fort, gaaalet. Honkännes ren i alla gångarter, inte stel alls från början till slut, inte det minnsta. Åh jag är så glad att hon är frisk! Jag kommer nog bara rida ut ett tag fram över nu, så att hon få röra på sig ordentilgt, sen börja med bommar osv på ridbanan, när hon är på topp igen! Längtar! 
Åh jag vill ha snö! Gallopera på åkern! :3 
 
Sitter bara hemma nu, lyssnar på Ed Sheeran. Mys! 
Imorgon ska jag träffa Victor, vi ska plugga! Vi har samma idrotts prov på MÅNDAG! :O haha!
Men näääe, fan va jag är trött! 
Nu ska jag duscha o sen titta på film! 
Puss 
Så glad! ÖVERLYCKLIG! Älskar dig pålle lilla! :3 <3

Kommentarer
» Victoria

om det är första ridpasset efter skada så kanske det inte är så bra att galoppera och sånt. tror att hon håller längre om du börjar försiktigt och bara skrittar. :)

Svar: hon har varit igång under veckan, anne-sofie har ridit, skrittat babacka osv o lilla jonna har också gjort det, glömmde skirva det D: haha nej men jag frågade anne-sofie om det gick bra att jag galloperade och hon sa ja! :) två korta galopper bara :P
Rebecka Skogh

2012-10-20 // 19:12:03
URL: http://victoriarydberg.se

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Kommentaren
Trackback