Underbar helg!

Heglen var skit rolig! Vic kom hem till mig på fredag. Sen åkte vi och så Breaking Dawn Part2 som va så sjukt BRA jag typ dog! På lördagen var vi hos Karro. Vic hjälpte mig lite med min sitts osv. /Måste bara slänga in att Victoria är sjukt bra att va som typ tränare./ Hon tog också massor med bilder och filmade än del. Bliderna har Vic på sin dator men filmen kommer upp! Och jag är så sjukt nöjd med min ridning i lördags. Så glad är jag!!!
 Sen åkte jag in till stan till Swartlings för att vi skulle träna på kadrilljen till julshowen. Det va kul och det gick bra. Sen åkte jag hem till Vic. På söndagen så åkte vi först till Vallentuna ridskola för att det var hopptävling där upp till 120cm. Maskeradhoppning. Det va skit kul att kolla på. Sen när vi var tillbaks så hoppade Vic Zeppelin. Dem var så duktiga, han va super fin! Och jag filmade och fotade så det blir en film på det med!
   Vic frågade om jag ville va med på deras "jul hopping", jag sa "ja, mn med vilken häst?" Och så de fnatt Vic får och ba: JAG VET! Och sen frågade hon en tjej i deras stall om jag fikc hoppa hennes häst. Hästen heter Godiva. Och det fick jag. Super kul!!! Så jag red henne lite idag också, har en ful film på det. Haha, fast Godiva va jätte fin att rida. Så nu ska jag bara rida henne nån till gång innan hoppingen! :)
 
 
Videon på min o Diva vile inte bäddas in så här är länken : 
http://www.youtube.com/watch?v=bIcBsKtzkLM&feature=channel&list=UL

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Kommentaren
Trackback