I Need inspiration...

Bloggtorka.
Jag har verkligen inget att skriva om. Även fast jag gör massor känner jag inte att jag kan få det till text. Allt står bara stilla i huvet på mig. Allt är tomt och svart. Svaret är inget. Men vad ska man göra? Jag fortsätter väll skriva men räkna inte med att det blir nå roliga inlägg.
 
 Det är skitväder hela tiden så det blir inge roliga bilder heller.
Fan fan fan. Jag är så trött på allt.  
 
Och jag har tal i sveska i mrgon men jag funderar på att stanna hemma för min tal är inte klart. och som sagt, så är jag idelös och inget kerativt vill uppstå i mitt huvut och sedan gå ner på papper eller till text. INGET. Jag känner mig bara hopplös. Men men. Livet är en våg, lite blir sen stor och sen liten igen, och så går livet, dåligt, sen bra sen dåligt osv. 
Okej nu var det där  dock kreativ. Men det bara hoppar fram. Jag kan inte sätta mig ner just nu och tänka: Vad ska jag skriva. och det är det jag måste nu egentlingen... 

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Kommentaren
Trackback