Fredagskväll...

Sitter hemma hos Amanda som sover! Det är en film på the som heter The day when the earth stood still, eller nått. Jag vete fan va d jag ska göra för filmen är knas, ailenfilm skit! Jag funderar på att göra nått busigt med amanda, typ rita på henne elelr så lägger jag in hennes underkläder i frysen... :3 mohahah! Jag är så ond! Men jag måste ju ha något att göra lixom. Det är fredag och då måste jag ha något att göra annars så blir det som det blir, det slutar illa, och i detta fall blir Amanda utsatt, that's life sometimes, for some people! HAHA! Oc nu to filmen slut, HAPPY ENDING... as always...! Fuck this shit! 
AH det här va ett filppat inlägg! nu ska jag BUSA! MOHAHAHHA 
inget smink osvosv, snygg lixom... NO!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Kommentaren
Trackback