Life is like a puzzle...

...you search for the right pieces to make your life complete.
 
Trött som faaaan. Men idag var en bra dag.
Förstnär jag kommer till Karro och står och mockar så frågar Ronja mig om jag vill hänga med till skånsta och kolla på hoppingen där, så det gjorde jag. Sen när vi kom tillbaka så red jag och Ronja ut, hon red Maloo som är hennes kompis häst, och hon får inte galoppera, för hon har varit halt osv så vi trava jätte mycket ist, det va kul, en mysig runda. Jag red barbacka, men arbatade henne inte så mycket i form, med hon lyfte upp ryggen fin i traven i alla fall och trampade på bra! Så det är jag nöjd med. Nu jag jag äta, men vill hällst sova...
ttyl

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Kommentaren
Trackback