Godmorgon du vackra

SItter i sängen och segar, like you give a fuck? Men igår när jag va hos Karro red jag ut barbacka i repgrimma, hon va sjukt jävla pigg! Galopperade en gång, fyfan va det gick fort, helt sjukt, trodde inte jag skulle få stopp på henne, haha! Men hon fick kockor under hovarna och det va sjukt jävla halt på vissa ställen så vi gick hem sissta biten, vilken Karro tyckte jätte onödigt eftersom hon ville trava och galoppera så gärna, haha. 
Men idag ska jag också rida, rider nog ut igen fast tror jag tar sidepull tränset eller det vanliga. Men först ska jag och Anne-Sofie pynta Karros box, myyys :3 och det är så fint väder ute, kanske kan ta nåra bilder på Karro i hagen! 

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Kommentaren
Trackback