Trött... aj

Två lektioner idag! AZUM! Fast nästa tisdag har vi språk också. Men idag var det foto och matte. Det var väll helt ok lektionen. Men det var lite segt...
Imorgon tror jag att det är typ nånting med design, men jag vet inte, jag fattar inte vårat schema! men sen ska vi va med vår handlerade och va i Bion, no ide what we're gonna do? Hoppas på nått kul! och det är typ det vi ska göra i morgon! börjar 08.20 o slutar 15.10, så det är två jätte långa lektioner!
 
Efter skolan iaf, så gick Jag, Vendela och Sara till Täby. Jag skulle bara köoa en eller två tröjor /vilket jag gjorde/ men det slutade med att vi gick runt i hela täby C och garvade åt typ allt! Så vi hade skit kul! (Vendelas fel...) 
Sen så åkte jag o Sara hem och Vendela träfade en kompis. Och jag hade en super tung väska + dator och jag har typ problem med min jävla rygg o nacke så jag har jätte ont nu D: Blir typ fett stel... Men det brukar gå över! 
Jag köpte två tröjor, skit snygga (tycker iaf jaaag)! Men nu ska jag fortsätta måla mina naglar! Dem blir skit coola! Hoppas jag! 
Puss 

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Kommentaren
Trackback