Nu ska jag sova!

Jag är super trött! Och imorgon är det fredag! Sjukt skönt, fast jag har ingenaning om vad jag ska göra...? 
På svenskan i dag var det rätt kul!. Först så va vi i grupp, 3 i varje. Jag var med Vendela och Viktor! :D Vi skulle typ interjuva varandra och anteckna, om hur våran undervisning i svenska var i grundskolan. Det va kuul! Sen Skulle man skirva ett brev till läraren, typ om sig själv och sen skulle man skicka det till henne. Sissta halv timmen fick vi nån bok, som vi ska läsa  i nårgra sidor tills nästa torsdag, den verkade faktiskt bra! Sen innan jag drog hem så köpte jag Matte häfte pennor m.m. 
Men nu ska jag gosa nej mig i min underbara säng och sova!
This is the book!

Kommentarer

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Kommentaren
Trackback