Första dagen!

Då har man klarat av första dagen! Ska jag va helt ärlig så var det skit kul! Alla va jätte trevliga och skolan är ju inte så jätte stor, bara 4 gånger så stor som Freja (gammla skolan) haha! Och denna vecka är det inte dirket några lektioner, bara massa lära känna dager och andra saker. Nästa veckar börjar vi med allt. Det ska bli så kul! Imorgon börjar jag klockan 09.00 så nu blire att gå upp tidigt! TAGGA!
Tänkte lägga upp lite bilder, nåra få att det jag är mäst nöjd med av  vad jag har fottat! 
här får ni en till fin ros, fler bilder kommer! 

Kommentarer
» Victoria

REBECCA DITT PULVER, SNÄLLA SLUTA SÄRSKRIVA, JAG FÅR KLIII I RÖVHÅLET!!!!!! DDDDDDDDDDDDD:

2012-08-21 // 17:08:16

Kommentera HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din fina blogg:

Kommentaren
Trackback